« さよなら なっちゃん | Main | 物欲が »

Tuesday, September 09, 2008

回復走 2

朝から良い天気。日差しは強いけど、ひんやりとした秋の空気。もう夏は終わったんだなぁ。

娘達は日曜日の疲れが酷いようで、あまり強い散歩はできない。ひさしぶりに天神山コース。蚊が多いのであまり行きたくないけど、さーっと通り過ぎるだけならなんとかなるか。。。でも蚊がいっぱい後をついてくる。

さくっと散歩を終わらせて、メールの処理。きょうはなかなか目処が立たず手間取る。

で、11時に出撃。かるく多摩サイと思ったけど、意外と脚が回復していたので、高速下までいってから是政経由の3km・3%へ。やっぱり右ふとももには違和感があるな。トルクをかけると分かる。

無理せずさくっと上がりました。月間累計は590kmと。

さて、打ち合わせに出撃だ。

|

« さよなら なっちゃん | Main | 物欲が »

Comments

Wօah! I'm rеallƴ enjoying the template/theme of this site. It's simple, yet effective. Alot of timews it's verry difficult to gеt that "perfect balance" between superb usabіlity and visual appеarance. I mjst sаy you ɦave done a ɡreat job witҺ this. In addition, the bloog loads suoer fаst for me on Internet еxplorer. Superb Blog!

Posted by: full pc game downloads | Wednesday, May 28, 2014 at 03:46

Post a comment



(Not displayed with comment.)




TrackBack

TrackBack URL for this entry:
http://app.cocolog-nifty.com/t/trackback/42907/42425154

Listed below are links to weblogs that reference 回復走 2:

« さよなら なっちゃん | Main | 物欲が »