« 自信喪失&回復&Fitteぼーねん会 | Main | 朝練復活 »

Sunday, December 02, 2007

深まる秋、、、というか冬

本日は獣医さんの日。

獣医さんに行く前に、ガス抜きをしようと、野川公園へ。紅葉がちょうど見頃でした。カメラを持っているひとが多かった。わたしもそのひとり。

娘達と過ぎ去る秋を写真に納めたく。。。

3851

師走に突入。やることが多くて、泣けてくる。

|

« 自信喪失&回復&Fitteぼーねん会 | Main | 朝練復活 »

Comments

この写真に写っている紅葉の美しさにやられ、行ってしまいました、野川公園!癒されました~♪

Posted by: かおり | Monday, December 10, 2007 at 15:20

この写真 うまく撮れました。

風に煽られて、舞い落ちるいちょうの葉もとってもきれいですよね。

冬になり、雪がふっても、野川公園はきれいですよ。

Posted by: おがわ | Monday, December 10, 2007 at 20:01

冬も行きます、野川公園!

Posted by: かおり | Tuesday, December 11, 2007 at 01:01

Woow tҺϳat was unusual. I just wrote an extrеmely long cоmment but after I clіckеd suƄmit my comment didn't appear. Grrrr... wѡell I'm not wгiting all that over again. Regardless, just wanted to ssаy superb blog!

Posted by: build your own computer | Wednesday, May 28, 2014 at 06:13

Post a comment



(Not displayed with comment.)




TrackBack

TrackBack URL for this entry:
http://app.cocolog-nifty.com/t/trackback/42907/17254807

Listed below are links to weblogs that reference 深まる秋、、、というか冬:

« 自信喪失&回復&Fitteぼーねん会 | Main | 朝練復活 »