« 風邪ひいたか? | Main | さすがにお酒の量減らしました »

Thursday, December 01, 2005

仕事しています

今日も8:00AMから打合せ。メールが、、、結局昨晩だけでは処理しきれず。風邪は薬が効いたのか、頭痛がすこしだけで、寒気があるくらい。熱はなさそうだ。

無理して出た朝からの会議。。。それなりの成果。そしてそのあとの打合せは驚くべき事実が明らかになり、追い風が吹いていることを意識しました。頑張らないと。。。チャンスをモノにできない人間はくずです。

午後も打合せで、やっとフリーになりまして、本社のひとをつれ、観光がてら秋葉原のヨドバシヘ。初めて行きましたがすごいですね。。。本社のひとたちが、がつんと買い物をしてくれるので、ポイントがたまります、、、うれしいなぁ。

その後、食事&カラオケ。本社のひとたちに楽しんでいただけたようでうれしいです。その分、体はぼろぼろですよ。まあ、おいらも楽しんだからね、よしとしよう。

|

« 風邪ひいたか? | Main | さすがにお酒の量減らしました »

Comments

Definitely believe that which you stated. Your favorite reason seemed to be on the net the simplest thing to be aware of. I say to you, I certainly get annoyed while people think about worries that they plainly do not know about. You managed to hit the nail upon the top and also defined out the whole thing without having side-effects , people can take a signal. Will likely be back to get more. Thanks

Posted by: free music downloads | Friday, April 03, 2015 at 16:22

Post a comment



(Not displayed with comment.)




TrackBack

TrackBack URL for this entry:
http://app.cocolog-nifty.com/t/trackback/42907/7409017

Listed below are links to weblogs that reference 仕事しています:

« 風邪ひいたか? | Main | さすがにお酒の量減らしました »