« 練習するぞー | Main | プレ塩山 »

Thursday, April 28, 2005

疲労の極み

昨晩は、お客様と打ち合わせの後、お食事。業界のことやら、次世代DVDの統一規格のことやらお話しました。11:00PMすぎに終了。短時間でいっきに飲んだのでちょっと酔いがまわりました。そのまま、新横浜におとまり。

朝5:00AMに起床。気持ち悪い。つらい。また、二日酔い?「あんた、ばかぁ~」ってアスカの声が聞こえてきました。逃げちゃだめだ。つらくても、新幹線にのり、新大阪へ。体の疲れが取れません。

大阪で10:00AMより打ち合わせ。ながいMeetingを覚悟していたのですが、さくっと終わり、その他の雑用もすませて帰京。席もあいていたので、飛行機をつかいました。羽田から天王洲アイルにでて、リンカイ線経由で帰宅。このルートは初めて使ったのですが、天王洲アイルの乗換えがめちゃくちゃ不便。もう二度とやらない。

Skype 導入してみました。ヘッドセットも購入し、遊んでいます。仕事メインですが、便利ですねー。

|

« 練習するぞー | Main | プレ塩山 »

Comments

Nice post. I was checking continuously this blog and I'm impressed! Extremely useful information specifically the last part :) I care for such info a lot. I was seeking this particular information for a very long time. Thank you and best of luck.

Posted by: best dating sites | Friday, December 26, 2014 at 20:35

Post a comment



(Not displayed with comment.)




TrackBack

TrackBack URL for this entry:
http://app.cocolog-nifty.com/t/trackback/42907/3896998

Listed below are links to weblogs that reference 疲労の極み:

« 練習するぞー | Main | プレ塩山 »