« つらい。。。 | Main | いのうえさんと最後の矢野口 »

Monday, January 03, 2005

柴又初詣

本日起きても完全復活できず。つらすぎるー。一晩寝ればいつもなら復活できるのに、今回は朝から頭痛がひどい。さすがに今日は休肝日にいたします。とても飲む気になれません。昨晩からずっと胃が止まっていたため、水分すら受け付けず、朝おかゆとともに胃壁保護用牛乳ココアをいただきましたが、気持ち悪い。。。しばしこたつで休憩。このまま寝てしまおうかとも思いましたが、あまりにいい天気なので、初乗りいたしました。年始参りを兼ね、松戸の実家までゆっくり走りますが、信号のタイミングやアップダウンで心拍は170オーバー。気持ち悪い。途中6号線から柴又に寄り道。いやあ、すごい人出です。自転車を押しながら参道にて草もちを購入。実家への手土産です。江戸川土手にあがり、ゆっくり松戸市内を経由し、実家に到着。自宅から45kmほどでした。帰路は渋滞の6号線を道草せずに、自宅まで40km。往復85kmでした。疲れました。

|

« つらい。。。 | Main | いのうえさんと最後の矢野口 »

Comments

I'm really enjoying the design and layout of your website. It's a very easy on tthe eyes which makes it much more enjoyable for me to come here and visit more often. Did you hire out a developer to create your theme? Excellent work!

Posted by: love games zambia legend of korra season 2 episode 8 | Tuesday, December 03, 2013 at 00:07

When I originally commented I clicked the "Notify me when new comments are added" checkbox and now each time a comment is added I get several e-mails with the same comment. Is there any way you can remove people from that service? Many thanks!

Posted by: ماين كرافت دحومي 999 | Tuesday, March 11, 2014 at 06:18

Post a comment



(Not displayed with comment.)




TrackBack

TrackBack URL for this entry:
http://app.cocolog-nifty.com/t/trackback/42907/2459261

Listed below are links to weblogs that reference 柴又初詣:

« つらい。。。 | Main | いのうえさんと最後の矢野口 »